Springen naar inhoud

Foto

wie kan mij even helpen? – hoe geld verdienen met website

• Log in om te antwoorden
No replies to this topic

#1 Joskas

Joskas

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1860 berichten

Geplaatst 03 June 2014 - 10:59 PM

goedeavond,

Ik ben net nieuw hier op het forum omdat ik een vraag heb.

Ik ben 20 jaar, en mijn vriend 28.

Nu is het zo dat ik pas weer 2 maanden aan de pil ben, omdat ik en mijn vriend een tijd uit mekaar zijn geweest. Sinds 2 maanden weer terug bij elkaar en dat gaat gelukkig goed.

Nu is het zo dat ik een paar weken geleden over heb gegeven.. (weet niet meer precies wanneer STOM STOM STOM natuurlijk!) ik heb sowieso geen regelmatige cyclus, wordt de ene keer al voor de laatste pil ongesteld, en de andere keer pas na 3 dagen na de laatste pil.. hier is dus (nog) geen pijl op te trekken..

Nu het probleem, wij hebben de 23 sex gehad, waarbij hij in mij is klaargekomen (sorry voor details….) dat doen we normaal sowieso nooit… maar we waren dronken… precies een week daarna de 30e dus.. heb ik savonds heel licht roze bloedverlies gehad, echt maar 2 streepjes met afvegen na het plassen… mijn vraag dus, KAN ik zwanger zijn, en zoja zou dit dan een eventuele innesteling kunnen zijn? ik heb met de pil van vanavond nog 6 pilletjes…

Ik voel me best prima, heb alleen veel hoofdpijn en moe, maar dat kan ook door veel werken komen.. daarbij heb ik net wel gemerkt met hardlopen dat mijn borsten daar niet vrolijk van worden…. icon_wink.gif die zijn verder nooit gevoelig..

Wanneer kan ik testen op een eventuele zwangerschap? heb de testen in huis… zwangerschap is niet geplanned, maar mocht het zo zijn dan is het welkom..

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes Roos

geld verdien online

wie kan mij even helpen? – hoe geld verdienen met website

#2   Nina

Nina

Newbie

• Member
  • 9 berichten
    • Tijd online: 1u 16m 41s
  • Verdient met:n.v.t.

Geplaatst op Vandaag, 10:55

Ik begrijp wat je bedoelt. Maar over geld gesproken. Ik heb dit Internet Succes gids gevonden en hoor er goede verhalen over. Het zou zowel geschikt zijn voor beginners zonder enige kennis als de expert professionals om snel geld te verdienen.

Zijn er meer mensen met ervaring?
Dit is mijn handtekening en ik ben nieuw!

#3   StijnV

StijnV

Hulp Addict

• Moderators
  • 1337 berichten
    • Tijd online: 23u 14m 21s
  • Verdient met met:Internet

Geplaatst op Vandaag, 13:27

Ssst Nina :D . Het verdien model waar je het over hebt is nieuw. Je kan meer informatie inwinnen op de site .

Ik ben met succes lid geworden. De inschrijving had ik er binnen één week uit. Ik steek nu elke week 3 a 4 uur in mijn Online model en verdien tussen de 40 en 60 euro per dag. :D

Online heb je toegang tot het membershipsite met (video) handleidingen, een interactief leercentrum voor al je vragen en contacten met andere deelnemers.
Het is echt het proberen waard! Succes Nina!
Succesvol geworden met internet verdiensten :D

Vergelijkbare berichten Collapse

0 user(s) are reading this topic

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers