Springen naar inhoud

Foto

Afvallen met shakes .. Ervarings deskundige gezocht

• Log in om te antwoorden
No replies to this topic

#1 Joskas

Joskas

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1860 berichten

Geplaatst 20 May 2014 - 11:24 PM

Dag dames .
Ik vraag t even aan de ervarings deskundigen icon_wink.gif

Ik zit er aan te denken om shakes te gaan kopen en deze morgen en smiddags te gaan gebruiken en tussendoor fruit en een reep , savonds wil ik gewoon met m’n gezin eten maar dan wat minderen in aardappels en meerderen in groentes
Ook ben ik al begonnen met sporten .

Ik heb dit een paar jaar geleden ook gedaan maar dan ook t avondmaal met speciale soep en alles . Maar ik hoef niet perse in 6 weken 15 kg kwijt.
Moet zeggen dat t er redelijk goed af gebleven is alleen wil nu toch weer wat kwijt .

Welk merk kan ik nu eigenlijk t beste kopen ? Wat natuurlijk ook wel een beetje lekker is ,.
Voorheen heb ik hele dure gehad was voor zo,n 6weken 800 euro
Maar wil eigenlijk gewoon naar de kruidvat deze x en niet bij iemand aan huis .
Groetjes

verdien online geld

Afvallen met shakes .. Ervarings deskundige gezocht

#2   Nina

Nina

Newbie

• Member
  • 9 berichten
    • Tijd online: 1u 16m 41s
  • Verdient met:n.v.t.

Geplaatst op Vandaag, 10:55

Ik begrijp wat je bedoelt. Maar over geld gesproken. Ik heb dit Internet Succes gids gevonden en hoor er goede verhalen over. Het zou zowel geschikt zijn voor beginners zonder enige kennis als de expert professionals om snel geld te verdienen.

Zijn er meer mensen met ervaring?
Dit is mijn handtekening en ik ben nieuw!

#3   StijnV

StijnV

Hulp Addict

• Moderators
  • 1337 berichten
    • Tijd online: 23u 14m 21s
  • Verdient met met:Internet

Geplaatst op Vandaag, 13:27

Ssst Nina :D . Het verdien model waar je het over hebt is nieuw. Je kan meer informatie inwinnen op de site .

Ik ben met succes lid geworden. De inschrijving had ik er binnen één week uit. Ik steek nu elke week 3 a 4 uur in mijn Online model en verdien tussen de 40 en 60 euro per dag. :D

Online heb je toegang tot het membershipsite met (video) handleidingen, een interactief leercentrum voor al je vragen en contacten met andere deelnemers.
Het is echt het proberen waard! Succes Nina!
Succesvol geworden met internet verdiensten :D

Vergelijkbare berichten Collapse

0 user(s) are reading this topic

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers