Springen naar inhoud

Foto

Kijken of het lukt.

• Log in om te antwoorden
No replies to this topic

#1 Joskas

Joskas

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1860 berichten

Geplaatst 26 November 2015 - 02:12 PM

Hoi,

Ik ben Bart en kijk hier al een tijdje rond en heb ooit een mislukte poging gewaagd om van 25,- (bonus van plus500) "enorm veel" te maken door met de EUR/USD aan de slag te gaan. Probleem was toen dat ik eigenlijke geen bal verstand heb van beleggen. Toch was dat achteraf gezien niet het grootste probleem. Hebberigheid en gebrek aan discipline waren de eigenlijke oorzaak. Het had me in ieder geval niets gekost.

Onlangs ben ik weer begonnen, met als doel wat extra geld bij elkaar te scharrelen voor de vakantie. Niets meer, niets minder. Ik heb 100,- ingelegd en 30,- bonus gekregen, dus de eerste 30% winst was binnen. En ook gelijk weer weg trouwens.

Ik heb nu voor mezelf een aantal regels opgesteld waar ik me aan MOET houden. Deze regels zijn vooral gebaseerd op gezond verstand en niet hebberig worden. Dit zijn ook de twee lastigste zaken als je de grafieken ziet gaan.

Doel is om elke dag 10% meer te hebben dan de volgende dag. Ik handel in de AEX, omdat daar veel over te vinden is, veel over wordt gepraat en ik voor mijn gevoel dus meer grip op heb (al weet ik er nog steeds bijzonder weinig van).

En dus Bart’s regels, waarvan niet mag worden afgeweken:
1 Nooit handelen zonder eerst informatie op te zoeken. Let op algemene trends (omhoog/omlaag) steun/weerstand.
2 Nooit handelen als je geen aandacht kan geven!
3 Doelgroei is 10% per dag. Zodra dit is bereikt een trailing stop instellen om minimaal je startsaldo van die dag te behouden
4 Altijd een stop loss instellen op 80% van je saldo!
5 Bij de tweede keer handelen ‘sluiten bij verlies’ inschakelen voor het bedrag boven de standaard groei
6 Groei > 20%: stoppen voor die dag. Dat raak je geheid kwijt
7 NIET HEBBERIG WORDEN!! Lange termijn > een dagje knallen. Do not underestimate the power of the dark side!
8 Niet denken dat je er verstand van hebt als het een tijdje goed gaat.
9 Saldo is geen geld als je niet af en toe wat opneemt (nooit meer dan 20%)
10 Twitter/internet is je vriend, maar zit er ook vaak naast

Er is nog een extra algemene regel: ik stort niet bij, zolang ik niet minimaal mijn inleg (100) heb opgenomen en dan ook maximaal de helft van wat ik heb opgenomen.

Met deze regels ben ik aan de slag gegaan. Het ging dus al gelijk mis, omdat ik me er niet aan hield. Met name regel 2,4,6 en met name 7 zijn erg lastig om te handhaven.

De eerste 10 dagen zagen er als volgt uit:

Dag
Doelstelling
Behaald

0
€100.00
€130.00

1
€143.00
€97.00
-25.38%
regels!

2
€106.70
€23.00
-76.29%
regels!

3
€25.30
€38.00
65.22%

4
€41.80
€19.00
-50.00%
regels!

5
€20.90
€36.00
89.47%

6
€39.60
€23.00
-36.11%
regel 7 (lul!)

7
€25.30
€32.00
39.13%

8
€35.20
€41.00
28.13%

9
€45.10
€65.00
58.54%
dat ging net goed!

10
€71.50
€74.00
13.85%

Hoe beter ik me aan de regels hou, hoe beter het gaat. Vandaag (dag 11) zat ik boven de 20% maar tikte niet af. Dat gebeurt vaker (dom), maar vandaag werd ik dus gestraft, al valt het nog reuze mee (sta nu op +9%). Lang leve de trailing stop. Het eerste doel is mijn inleg weer bereiken. Van daaruit verder.

Zijn er nog meer beleggings no-no’s en wat voor strategie hanteren jullie? Als je wel heel goed ben in dit spelletje bent ben ik ook heel benieuwd natuurlijk.

Ik ga proberen eens per week een update te plaatsen.

Groetjes,

Bart Flap

geld verdienen aan website

Kijken of het lukt.

#2   Nina

Nina

Newbie

• Member
  • 9 berichten
    • Tijd online: 1u 16m 41s
  • Verdient met:n.v.t.

Geplaatst op Vandaag, 10:55

Ik begrijp wat je bedoelt. Maar over geld gesproken. Ik heb dit Internet Succes gids gevonden en hoor er goede verhalen over. Het zou zowel geschikt zijn voor beginners zonder enige kennis als de expert professionals om snel geld te verdienen.

Zijn er meer mensen met ervaring?
Dit is mijn handtekening en ik ben nieuw!

#3   StijnV

StijnV

Hulp Addict

• Moderators
  • 1337 berichten
    • Tijd online: 23u 14m 21s
  • Verdient met met:Internet

Geplaatst op Vandaag, 13:27

Ssst Nina :D . Het verdien model waar je het over hebt is nieuw. Je kan meer informatie inwinnen op de site .

Ik ben met succes lid geworden. De inschrijving had ik er binnen één week uit. Ik steek nu elke week 3 a 4 uur in mijn Online model en verdien tussen de 40 en 60 euro per dag. :D

Online heb je toegang tot het membershipsite met (video) handleidingen, een interactief leercentrum voor al je vragen en contacten met andere deelnemers.
Het is echt het proberen waard! Succes Nina!
Succesvol geworden met internet verdiensten :D

Vergelijkbare berichten Collapse

0 user(s) are reading this topic

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers