Springen naar inhoud

Foto

bewust van geld/sparen?

• Log in om te antwoorden
No replies to this topic

#1 Joskas

Joskas

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1860 berichten

Geplaatst 13 May 2014 - 12:42 PM

Op welke leeftijd werden jullie kids zich een beetje bewust van het feit dat dingen geld kosten…of van de waarde van iets? Even een simpel voorbeeld, dat je een pakje potloden best eens zo kan krijgen (is goedkoop) maar een barbiehuis is duur en koop je dus niet zomaar.

Mijn vraag komt eigenlijk voort uit een situatie die hier recent is. Mijn schoonouders zijn zo lief om voor elk kleinkind elke week een euro te sparen..dat doen zij vanaf de kindjes 3 worden. Mijn dochter weet dat wel (het is een keer verteld) maar verder zegt het haar weinig. Ze heeft 1 keer op initiatief van oma een leuk speelgoedje gekocht vorig jaar, onder het mom van "je gespaarde centjes". Dat vond ze helemaal geweldig, maar vergeet het dan ook weer compleet en heeft er daarna nooit meer naar gevraagd. Die pot bevat inmiddels een hoop geld;)

Nu wil oma morgenmiddag met haar naar de stad om iets leuks voor (een gedeelte van) haar centjes te kopen. Ze weet natuurlijk in zo’n winkel van gekkigheid niet wat ze moet kopen dus oma vroeg mij of ik iets wist (dat ze iets kan voorstellen aan dochter) Nu weet ik dat ze helemaal wild wordt van het kristallen paleis van playmobile princess. Dat kan ze er ook met gemak van kopen.

Het mag ook van mij, maar vind het wel een beetje gek idee omdat het fenomeen "gespaarde centjes" haar nog niks zegt…we kunnen dat wel uitleggen, maar toch zal zij denken dat ze "zomaar" een prinsessenkasteel van playmobile krijgt.

Dus ik wil haar daar toch wat bewust van maken…tips?

geld verdien online

bewust van geld/sparen?

#2   Nina

Nina

Newbie

• Member
  • 9 berichten
    • Tijd online: 1u 16m 41s
  • Verdient met:n.v.t.

Geplaatst op Vandaag, 10:55

Ik begrijp wat je bedoelt. Maar over geld gesproken. Ik heb dit Internet Succes gids gevonden en hoor er goede verhalen over. Het zou zowel geschikt zijn voor beginners zonder enige kennis als de expert professionals om snel geld te verdienen.

Zijn er meer mensen met ervaring?
Dit is mijn handtekening en ik ben nieuw!

#3   StijnV

StijnV

Hulp Addict

• Moderators
  • 1337 berichten
    • Tijd online: 23u 14m 21s
  • Verdient met met:Internet

Geplaatst op Vandaag, 13:27

Ssst Nina :D . Het verdien model waar je het over hebt is nieuw. Je kan meer informatie inwinnen op de site .

Ik ben met succes lid geworden. De inschrijving had ik er binnen één week uit. Ik steek nu elke week 3 a 4 uur in mijn Online model en verdien tussen de 40 en 60 euro per dag. :D

Online heb je toegang tot het membershipsite met (video) handleidingen, een interactief leercentrum voor al je vragen en contacten met andere deelnemers.
Het is echt het proberen waard! Succes Nina!
Succesvol geworden met internet verdiensten :D

Vergelijkbare berichten Collapse

0 user(s) are reading this topic

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers