Springen naar inhoud

Foto

Spa Coin succesje!

• Log in om te antwoorden
No replies to this topic

#1 XTG-Klaas

XTG-Klaas

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 288 berichten

Geplaatst 10 May 2014 - 04:32 PM

Spain Coin
Nadat wij een paar weken geleden onze mining machine (liefkozend The Thing en soms ook KilohashVreter genaamd) aansloten op de nodige mining pools kunnen wij ons eerste succesje melden. Jawel, sommigen van jullie hebben het ongetwijfeld al gelezen, omdat Rikislief het werkelijk overal van de daken heeft lopen schreeuwen. Succes moet gedeeld worden vinden wij en kan anderen en onszelf inspireren tot grotere successen.

Ons eerste echte succes is dus de Spain Coin. Na de hype rond de Aurora Coin werd ook iedereen warm van de Spain Coin. Alhoewel de voortekenen niet zo goed waren als bij de Aurora Coin besloten wij toch voor de Spain Coin te gaan. Waarom? Heel simpel: miners zijn een bijzonder opportunistisch volkje zo lijkt wel. Waar het credo in de Forex is: Follow the Trend, is het in de Cryptomuntenlarij Follow the Hype.
Nog even onze uitgangspunten op een rij:

• Voor $3 per dag minen doen wij het niet
• Wij hopen op 1 keer in de maand een klapper(tje)
• Een paar keer in de maand moet er een redelijk goede munt komen
• Coins die de eerste paar dagen een grotere blockreward hebben worden wij bronstig van
• De Bitcoin is over een jaar $2.500 waard

Het laatste punt doet misschien wat wenkbrauwen fronzen, maar als politici mogen rekenen met toekomstige stijgingen, mogen wij dat zeker.

Afijn: nieuwe munten minen waarvan het verhaal goed lijkt en zo spoedig mogelijk verkopen op de eerste dag lijkt het credo.

Wij hadden zo’n 13 Spain Coins gemined en kregen een telefoontje: dumpen die handel op Mintpal.com. Wij kijken: 0,00487. Dat was een mooi resultaat: overgeboekt, maar het duurde nog even voordat het bevestigd was en daadwerkelijk ook verkocht kon worden. De koers liep het half uur daarna op naar 0,0091 en wij konden inleggen. Wij wilden niet het onderste uit de kan en direkt verkopen: 0,009 was de prijs en ze gingen direkt.

Wat ook direkt ging was de koers: en wel omlaag. Wij hadden op bijna het hoogste punt verkocht. En de 0,11 Bitcoins werden dan ook dankbaar in ontvangst genomen en overgeboekt naar de wallet van de plaatselijke kroeg en omgezet in Beercoins. In 2 dagen minen hadden wij $71,50 bij elkaar en dat moest gevierd worden.
Afijn, vandaag maar eens wat munten verkopen en eens kijken of we eind van de maand een kaart erbij kunnen zetten. Van de opbrengst de hashrate verdubbelen leek ons een goed idee.

De Spacoin is inmiddels gezakt naar 0,0026 BTC en de difficulty ligt rond de 900. Wij haken even af en gaan op zoek naar een nieuwe munt. In het topic ‘Wat minen wij vandaag’ houden wij jullie op de hoogte!

Groet,
Red

PS: is er al een Lamborghini Coin, lijkt ons mooi allebei zo’n autootje met cryptomunten te betalen.

Wie wilt nou niet geld verdienen met affiliate marketing

Spa Coin succesje!

#2   Nina

Nina

Newbie

• Member
  • 9 berichten
    • Tijd online: 1u 16m 41s
  • Verdient met:n.v.t.

Geplaatst op Vandaag, 10:55

Ik begrijp wat je bedoelt. Maar over geld gesproken. Ik heb dit Internet Succes gids gevonden en hoor er goede verhalen over. Het zou zowel geschikt zijn voor beginners zonder enige kennis als de expert professionals om snel geld te verdienen.

Zijn er meer mensen met ervaring?
Dit is mijn handtekening en ik ben nieuw!

#3   StijnV

StijnV

Hulp Addict

• Moderators
  • 1337 berichten
    • Tijd online: 23u 14m 21s
  • Verdient met met:Internet

Geplaatst op Vandaag, 13:27

Ssst Nina :D . Het verdien model waar je het over hebt is nieuw. Je kan meer informatie inwinnen op de site .

Ik ben met succes lid geworden. De inschrijving had ik er binnen één week uit. Ik steek nu elke week 3 a 4 uur in mijn Online model en verdien tussen de 40 en 60 euro per dag. :D

Online heb je toegang tot het membershipsite met (video) handleidingen, een interactief leercentrum voor al je vragen en contacten met andere deelnemers.
Het is echt het proberen waard! Succes Nina!
Succesvol geworden met internet verdiensten :D

Vergelijkbare berichten Collapse

Onderwerp Forum Begonnen door Statestieken Laatste berichteninfo

0 user(s) are reading this topic

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers